21.06.2010

Cand ai fost tu cel mai fericit?


Da,este o intrebare de la care astept cat mai multe raspunsuri!
Banuiesc ca fiecare,pana in prezent,ati avut macar un moment in care ati spus "Niciodata nu m-am simtit mai bine ca acum!" si ati tras adanc aer in piept,sperand ca experienta se va mai repeta de mii si mii de ori.Sau poate,cine stie,ati avut atatea momente fericite,incat nici nu stiti pe care dintre acestea sa il alegeti si sa il prezentati in cateva cuvinte.Dar nu cred ca e cazul vostru.Sau poate este.
Dar hai sa va povestesc cand m-am simtit eu cea mai fericita persoana din univers.
La mine e simplu.Sunt fericita in fiecare zi.Iubesc viata,chiar daca nu inteleg ce imi ofera uneori si pentru ce.Mi se pare ca am uneori prea mult si nu stiu sa folosesc tot.Mi se pare uneori ca am prea putine si nu imi ajung deloc.
Dar din toate astea,tot as alege ca cel mai fericit moment din viata mea,plecarea in Spania,pe care nu am putut sa o uit nici dupa un an.M-am simtit...Altfel,diferita,schimbata,nedumerita de ce avea sa se intample acolo.


Ati aflat destule de la mine.Acum urmeaza sa va citesc si eu raspunsurile. Si inainte sa alegi raspunsul ce mi-l vei da,nu uita "Fericirea este o alegere care cere mult efort, uneori."!

6 comentarii:

vala bomb spunea...

nu am avut parte de acel moment :| (inca)

Diana spunea...

Nu se poate sweetheart!

Diana spunea...

Mai gandeste-te!

vala bomb spunea...

ba da darling

Anonim spunea...

wow! Asta este adevarat tot ce ai scris dar ce imi place la osytarile tale sunt ca lucre4zi mult la ele!Sigue asi!

cronick629 spunea...

de 1 aprilie. cand am vazut cerul albastru intins pe mijlocul soselei (cerul, nu eu)