06.06.2010

Prima mea leapsa.Cum stau cu nervii...

Am primit o leapsa,de fapt 2;una de la Vala si una de la Palarie,carora le multumesc.Acum sa raspund la intrebari si sa vedem cum stau cu nervii...

1.Cât de des te enervezi?”
Nu ma enervez prea des.Adica...De 4-5 ori pe saptamana.
2.
"Când te enervezi suni pe cineva să te calmeze?”
Uneori,o sun pe Vala.Alteori,imi pastrez nervii doar pentru mine.
3."Te calmezi repede… sau urlii ca nebunul?”
Ma calmez destul de repede uneori.Alteori,injur pe toata lumea in gand si imi trece.
4.“Ca metodă de a scăpa de nervi, bătaia este o opţiune?”
Nu m-am batut niciodata cu nimeni.
5.“Din cauza nervilor ţi s-a întâmplat să îţi pierzi un prieten?”
Sa-l pierd de tot,nu,dar sa ne ciondanim,da.Si ce mai ciondaneala.

Leapsa merge mai departe catre
Alexoi, Ebe, Maria si toti cei care au chef sa raspunda intrebarilor.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cât de des te enervezi?”
eu de 4 ori PE ZI!!!=)))
tare postarea tot asa;)