10.07.2010

Hahaha!Noii mei conversi...


De cand ma stiu am fost capoasa si neintelegatoare,nu i-am ascultat pe altii decat cand am vrut si cand aveam vreun interes si pana la urma intotdeauna imi dadeam seama ca ei avea dreptate.
Dar sa trecem direct la subiect;innebunita cum sunt dupa incaltaminte noua (tenesi,basketi,sandale,adidasi,pantofi), am cautat muuuult pe net pana am gasit o oferta "buna" de conversi-60 lei bucata.Wow,dar nu se poate asa ceva!imi comand 2 perechi.
Bineinteles ca mi-am comandat-chiar 2 perechi,dupa cum spuneam.Aveau ai dracu si oferta!Daca iei doua perechi scade pretul la 50 lei.Am apasat butonul "Comanda"! Ca sa nu va mai spun cat am asteptat sa vina mandatul de al posta,sa ma odata si sa imi ridic coletul muuuuult asteptat!
In momentul in care mi-a venit mandatul,imbraca-te Diana,repede si hai rapid la posta!
Cand am luat cutia am mers 20 de metri si repede,repede m-am grabit sa o deschid.Surpriza a fost ca in cutie erau doua perechi de bascheti din aia din bazar,la 0.50 de bani perechea.Imi venea sa mor si sunt sigura ca daca o avea pe panarama aia in fata in momentul ala,o/il faceam sa manance baschetii aia cu miros de bazar,miros ce omora pana si mustele!
Mama se enervase si ea,ba chiar tipa la mine:"Ti-am spus ca nu se poate sa fie ceva bun la pretul asta?Ti-am spus?!"..."Da,da,mi-ai spus,doar am vrut sa ma conving singura".
Cam atat cu intamplarea mea "buclucasa"...Si cam atat si cum baschetii mei.Conversi cica!
Nu faceti si voi prostii din astea,ca nu are rost si va mai si enervati.


Da,da,da...Astept cateva ironii de la voi!
Puteti sa imi spuneti si naiva,si proasta,si cum vreti voi!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ai fost naiva daca ai crezut ca gasesti conversi la 60 de lei. :|

Diana spunea...

Stiu,stiu,stiu!:|