15.10.2010

Revenire la patrat!


Bonsoir!
Iata,dragii mei, ca am revenit si eu dupa o pauza de cca. 3 saptamani cu o amarata de postare!
Tin sa va spun ca sunt intr-o stare de depresie groaznica!Nu mai am timp de mine,de fostele mele activitati preferate,de citit,de vazut un film bun,de batut strazile,de ascultat muzica pana seara,tarziu...Nu mai am timp de nimic!
Mi-e dor de tot ce era inainte.Mi-e dor de...Reviste,combinatii ciudate,tentative de a gati(si ce mai tentative),de intrat pe net in fiecare seara,de postat pe blog de 2 ori pe saptamana...
Mi-e dor de facut inventarul cartilor,in care gaseam secrete ascunse de mine cu mult timp in urma...
Nu pot sa cred ca am ajuns in starea in care abia astept sa vina ziua de vineri,sa plang duminica seara,cand imi aduc aminte ca luni iar ma duc la liceu...Nu ca nu mi-ar face placere...Dar cred ca si eu sunt de vina de faptul ca nu mai am timp de nimic.Nu stiu in ce masura,dar stiu ca asa e!
Nu ma pot calibra pe prea multe chestii.
Haha!imi imaginam cum anul asta o sa invat la perfectie franceza si portugheza si numai gandul ca o sa imi fie imposibila chestia asta ma deprima al dracului de rau!

Pana data viitoare...Au revoir,mes amis!

4 comentarii:

Brenda spunea...

Asa eram si eu la inceput, dar m-am obisnuit...ba, mai mult: de-abia astept sa ma duc luni la scoala. Suna ciudat, da, dar trebuie sa descoperi esenta in fiecare zi de liceu (pentru mine totul se rezuma la oameni: cei cu care vorbesc si cei pe care ii vad <3)
Good luck! ^_^

Maria spunea...

Adevarul asta e, ca la inceput ti se pare traumatizant si dureaza chestia asta cam... Pana la finalul semestrului. Depinde de felul in care se acomodeaza fiecare. Vorba Brindusei - conteaza mult de tot si oamenii in preajma carora stai. O sa inceapa sa iti placa mult de tot dupa ce o sa cunosti profii bine. :3

Curcanul turqoaz spunea...

@B si M, +1. Sunt destui oameni tari prin liceu cu care poti sta, exceptie niste specimene mai ciudate. O.o
However, mie imi place mai mult la liceu. Adica eu cel putin invatam dupa amiaza si aveam si mai putin timp. -___-

Diana spunea...

Eram obisnuita,asa cum mi-a spus si Mariuca,cu acele mofturi de 10 pe linie din generala.Acum mi-e foarte greu sa trec peste chestiile astea!
Parintii mei nu inteleg notele mai mici de 9(si pe-alea le admit cu greu).


E extrem de dificil sa ii multumesti!