31.01.2011

Girls know everything!

Am revenit mai devreme decat ma asteptam,dar de,sunt in vacanta!
Intru direct "in paine"!
Mi-am implinit o groaza de dorinte;unele dintre ele sunt legate de liceu,altele legate de mine in relatiile cu prietenii,colegii.
Adica...HELLOOOOO!
Vacanta a venit,am scapat de un semestru,sunt sanatoasa,am devenit mai inteleapta,mai intelegatoare,desi mi s-au dezvoltat in locul egoismului si prostia pe care o ofeream in unele momente cateva(mai multe) calitati ,cel putin ciudate,cum ar fi un egocentrism nenorocit si un spirit mercantil.OOOOOFFFFFFFFF...Trebuie sa scap de ele!
Maine are loc blogmeeeeeeetul cu numarul 2.Abia astept.Problema e ca de data asta avem dresscode si trebuie sa ma imbrac in culorile blogului,asa ca m-am hotarat sa schimb tema!:))

Revin cu impresii!:)
O fotografie pentru voi,pentru ca mi s-a facut pofta de cirese!:)

Niciun comentariu: