15.06.2010

Mi-e dor sa ma ude un val

Maaareee!Varaaaa!
Mi-e dor sa ma ude un val,mi-e dor s-adorm iar pe mal...(asculta Voltaj-Mi-e dor de...)
Mi-e dor de soarele necrutator care bronzeaza pe toata lumea lipita de nisipul pufos...
Mi-e dor de sunetul enervant al pescarusilor enervanti...
Mi-e dor sa adun scoici cu forme si culori ciudate...
Mi-e dor sa injur pietrele care ma inteapa in talpi...
Mi-e dor sa ma usture spatele si sa nu stiu ce sa fac...
Mi-e dor de apa sarata de mare...
Mi-e dor de aolitul gen "nu stiu sa inot"...
Mi-e dor de incercarea nereusita de a inota...
Mi-e dor dor de parul strans in coada incalcita dupa ce ies din mare...
Mi-e dor de plimbarile ce par interminabile cu barcuta...
Mi-e dor de oamenii cu costume de baie colorate...
Mi-e dor de vantul incet ce imi ridica prosopul de pe plaja...
Mi-e dor de injuratura vecinului care imi spune ca iar scutur nisipul inspre el...
Mi-e dor de rasetele copiilor ce fac castele de nisip...
Mi-e dor de plansetele lor,cand realizeaza ca apa le-a stricat castelul la care tineau asa de mult...
Mi-e dor de gentile imense de plaja...
Mi-e dor de jocurile din apa cu mingile mari si colorate...
Mi-e dor de Laura...
Mi-e dor de joculetele cu tampeniile pe care le faceam...
Mi-e dor de femeile cu fuste vaporoase si ochelari de soare imensi...
Mi-e dor de Salou si de plaja de acolo...
Mi-e dor de prostiile din PortAventura...
Mi-e dor de lotiunile de soare placut mirositoare...
Mi-e dor de sezlongurile tari,pe care simteai ca iti amorteste tot corpul...

VOUA DE CE VA E DOR?

5 comentarii:

mara:D spunea...

mi'e dor de tipul dragut de la terasa...

mai bine tac:))

mara:D spunea...

mi-e dor de tipul dragut de la terasa...

mai bine tac:))

Maria spunea...

Mi-e dor de incercarea nereusita de a inota...

...si ne e dor de realizarea ca, la naiba, putem sa murim acolo, in mare. Nu ca ar fi o moarte non-glorioasa... :))

Anonim spunea...

u ca sunt excperta dar cred ca prea multe "mi- dor"

English Summer Rain spunea...

mi-e dor de stii tu ce.. vazut azi :)