12.06.2010

Plictiseala specifica inceputului de vacanta!


Deja totul devine plictisitor,si nu stiu cum sa ies din monotonie.
Pana acum,asteptam cacatul asta de vacanta sa vina mai repede si acum nu stiu ce sa fac pentru a scapa de plictiseala.Care e programul meu?
-ma trezesc la 10,nu am ce face,deschid televizorul 15 minute si adorm din nou;
-ma trezesc la 10:45 si deschid din nou televizorul.Nu e nimic interesant nici acum si incerc sa ma ridic din patul ala moale si sa ajung la baie(ca sa ma spal pe dinti si pe fata).
-ma impiedic de vreo 3 ori si injur de toti mortii coltul canapelei pentru ca din cauza ei mi-am stricat eu degetul;
-ajung la baie,ma spal pe dinti si pe fata si inca sunt adormita de vai de mama mea;
-ma schimb si imi prind parul;(hai ca-i prea amanuntita povestirea mea);
-stau pe cacatul asta de net 5 ore pana ii sare lu' mamaia tandara si isi aminteste "Ca imi stric ochii";
-ies afara la 6 si ma intorc la 9:30 gaurita de atatea ciupituri de tantari.Tantaroiiiiiii dracuuuuuu!

Voi ce program aveti?!

2 comentarii:

mara:D spunea...

asta cred ca e cel mai bun subiect

data viitoare nu injura mai mult tantarii:))

mara:D spunea...

injura mai mult tantarii, scuze