21.08.2010

A doua leapsa


Pentru blogmeet(adica leapsa pentru blogmeet)-ca sa ne cunoastem mai bine.

In viata de zi cu zi: rad si ma distrez.(o zi pierduta este una cand nu rad)
Lucruri care imi plac:calatoriile,cartile,cateii pufosi,masinile rosii mici,capsunile,plimbarile lungi cu prietenii,cafelele cu lapte,fresh de portocale,aparatele de fotografiat.
Lucrurile care ma enerveaza: ingamfarea,prostia,idiotenia,nestiinta,nesimtirea,manelele,cocalarii si pitipoancele,certurile,oamenii care indoaie paginile cartilor mele.
Cel mai tare ma mandresc cu:mine.Si cu ceea ce am realizat pana acum.
Cea mai trasnita chestie pe care am facut-o:am lipit 3 magneti de televizor si au ramas urme.I-am spus mamei ca am cazut si i-am scapat din mana.(aveam 8 ani)
“Cand ma fac mare” vreau:sa fac ce imi place,iar serviciul pe care il voi alege imi doresc sa ma satisfaca financiar.De fapt,visez de mica sa plec in S.U.A.
Daca as putea transmite intregii lumi un mesaj, acela ar fi: Fiti mai toleranti si mai intelepti!

Niciun comentariu: