20.08.2010

Hei!


Hei,you all!
Scuze ca nu am mai postat nimic in ultima vreme,dar nu m-am simtit prea bine(simteam ca nu am cuvinte) si nici netul nu mergea cine stie ce.
Nimic nou in ceea ce ma priveste pe mine(chiar o sa va prezint mai jos foarte pe scurt programul meu).Ma gandesc in ultima vreme ca peste putin timp incep liceul,lucru ce ma intristeaza,dar in acelasi timp ma si bucura(nu stiu daca ma fac inteleasa).


Aaa..Si acum,programul meu:
TREZIRE->CARTI->MUZICA->PLIMBARE CATEL->PAUZA DE 30 MINUTE->PLIMBARI PE CENRU->alte activitati neinteresante.
Printre toate aceste activitati groaznic de dificile,ma gandesc la cum o sa fie in liceu si la ce numar imi voi pune la viitoarea mea masina(ma mir cum reusesc sa imi fac timp pentru astea:)).La atata treaba...) .Stiu,stiu!Ganduri de copil fara viitor.E ca si cum m-as juca cu betele de chibrit.
Doar atat!
Aaaa,da!Si masina mea vreau sa fie rosie.Va pun o poza cu ea.


Hmmm...Si o melodie!
Hindi Zahra-Stand Up

Niciun comentariu: