06.08.2010

Hi you all!


Ma bucur ca in sfarsit imi merge netul si pot sa incep sa impartasesc din nou impresii cu voi.
In pauza pe care am luat-o am fost plecata la munte si am reusit sa imi mai fac "ordine" prin idei si prin ganduri...Dar acum hai sa va spun,asa cum v-am obisnuit, cum mi s-a parut la munte si multe altele.
O sa incep prin a va spune ca,fata de alti ani,statiunea montana Busteni a fost mult mai goala,hotelul la care am stat de-abia avea 5-6 camere ocupate (dintr-un total de cca. 80), multe magazine s-au inchis,peste tot gasesti oferte si lichidari de solduri.
Tin minte ca acum 2 ani,cand am fost ultima oara acolo erau cca. 30 de magazine cu tot felul de chichite.Acum,insa,de-abia daca mai sunt 10-15.
Ce e insa clar,e ca aceasta criza s-a abatut tare rau in buzunarul romanilor si asta ii impiedica sa plece in concedii.
In rest,bune toate.Nu mi-a mers netul o saptamana,dar asta nu mai are nicio importanta.Acum merge.

2 comentarii:

Curcanul turqoaz spunea...

Cum e vremea pe la munte? :D

Diana spunea...

Era asa de racoare,incat daca ai combina caldura de aici cu racoarea de acolo,ar iesi un climat perfect normal.

Dimineata si seara nu puteai sa iesi afara fara hanorac sau ceva cu maneca lunga.:)