26.08.2010

Impresii de la blogmeet

Wow,cat am asteptat ziua de 25 august, ca sa merg la blogmeet!
Si tin sa va spun ca blogmeetul chiar a fost pe masura asteptarilor mele!
A fost atat de bine organizat,incat am avut timp sa facem de toate; am facut un joculet foarte interesant,ca sa ne cunoastem mai bine.Astfel:Alexandra era activa,Andreea artista,Vlad era cel verde,eu eram dragalasa,Diana era cea dulce,Ilie-interactivul,Dana cea drogata,Radu cel rece,Afrodita altruista,Alexadra aeriana,Maria era mandra,iar Radu era raul.Am tras pe urma,biletele dintr-un cosulet plin cu bomboane delicioase.Fiecare,dupa ce raspundea la intrebarea de pe biletel(complex),trebuia sa paseze altcuiva cosuletul.
Eu am raspuns la 2 intrebari care sunau cam asa:"Cand erai mica,ce voiai sa devii?De ce?" si "Ai furat vreodata?Daca da,de ce?".Am raspuns sincer la ambele intrebari,spunand ca atunci cand eram mica voiam sa devin actrita si ca mama nu ma lasa,dar am spus si ca furam cate 2-3 boabe de pe fasole din piata si ca luam si preturile de pe covoare.De fapt,toti cred ca au raspuns sincer.
Dupa toate cele de mai sus...A INCEPUT TORTURAAA!
Eu am fost prima(pentru ca asa am dorit).Fiecare trebuia sa raspunda la 5 intrebari legate de blogul acestuia,fara sa foloseasca da,nu,deci,adica,pai.Totusi,nu am putut sa ma exprim fara sa folosesc adverbul de negatie nu.
Au urmat premiile BAA.Eu am castigat la categoria Best Story-Teller.Multumesc pe aceasta cale tuturor celor care m-au votat.
Felicitari Alexandrei si Andreei! Va multumim voua,in special,pentru clipele minunate de la Blogmeet!Totul a fost perfect!
Abia astept urmatorul Blogmeet,care sper sa nu fie in vacanta de iarna,fiindca nu voi putea ajunge!
Si pentru ca i-am promis,acum ii fac o urare si lui!
MUIE,Vlad-Multe Urari Iubitului Erou,Vlad






2 comentarii:

A spunea...

http://blogmeet-calarasi.blogspot.com/2010/08/impresii-de-la-blogmeet.html

Razna spunea...

Marfa :))
Imi plac meeting-urile de genul..