01.09.2010

Coboara incet...Toamna!


1 septembrie(cuvintele la care ma gandesc cand spun asta)
-toamna;
-toamna;
-toamna;
-liceu;
-244(245 in anii bisecti);
-cules de vie;
-caldura placuta;
-deliciu;
Va vine sa credeti ca toamna a venit (asa de repede)?
Toamna e delicioasa,stiu asta,am simtit-o pe propia mea piele...Dar totusi;va vine sa credeti ca ea deja a sosit?
Inca din prima zi a vrut sa se impuna si sa isi ceara drepturile.Azi a fost frig.Hmmm...Imi place racoarea asta,dar mai mult imi place caldura placuta de la mijlocul lui septembrie.
Toamna se descompune si odata cu aceasta descompunere trec si visurile facute vreme de o vara intreaga.Visuri care la vremea aceea pareau marete.
PA!



P.S:nu cred ca m-am facut inteleasa in cele de mai sus,dar nu imi cer scuze.E toamna acum...

Niciun comentariu: