12.09.2010

Dupa 12 vine 13...Septembrie!

Iata cum a trecut.Iata ca a trecut.Si din nou iata ca intr-un fel imi pare rau ca s-a terminat.
Stiti la ce ma refer.Doar sunteti si voi in aceeasi situatie.
Mda,ati ghicit,vorbeam de vacanta.Si atat!
35% imi pare rau ca s-a terminat,60% nu,iar restul de 5% il rezerv dreptului meu de a fi indiferenta daca ar mai fi continuat vacanta mare sau nu.
Am avut maaari asteptari de la aceasta.Unele mi-au fost satisfacute,iar altele nu.Poate de acele "altele" nu am avut timp,sau nu puteau fi satisfacute asteptarile.Se mai intampla si asa.
Sa trecem la partea frumoasa...Vacanta a fost minunata(pot spune chiar cea mai buna vacanta de pana acum).Activitatile specifice acesteia mau fost plimbatul,cititul,uitalul,statul cu cracii pe pereti,dormitul si multe alte activitati asemanatoare cu cele spuse mai inainte.
In aceste 3 luni,mai mult am avut grija de mine.Psihic si fizic.Am avut grija sa iau cele mai bune alegeri pentru mine si viitorul meu.Nu am vrut sa ma stresez foarte mult,iar cei din jurul meu au fost de acord cu alegerea mea,asa ca si ei s-au consolat si m-au lasat sa fac putin mai mult decat nimic.

Haha...Maine incepe liceul.Prima mea zi de liceu.Curiozitatea se impleteste cu cateva emotii si nerabdare.Atat!

P.S:Fara poza.Momentan

3 comentarii:

Brenda spunea...

Nu siu de ce, dar cred ca vacantele devin din ce in ce mai bune pe masura ce trece timpul, adica...la anul o sa fie si mai tare (Been there, done that xD)

Oricum, nu-i asa ca e tare la liceu? (Daca poti sa treci cu vederea unele chestii...) Mai tare ca-n generala, anyways. So, astept impresii din liceu :3

Diana spunea...

Hei Brenda.


Multumesc in primul rand pentru comentariu.
La liceu pana acum nu a fost cine stie ce.De luni incolo sa vad,caci am trecut la alta clasa.

Anonim spunea...

In ce liceu esti?